Transmisje finałów Emergenzy na platformie NuPlays.pl

Transmisje finałów Emergenzy na platformie NuPlays.pl
27 i 28 czerwca w warszawskim klubie Proxima odbędą się dwa wyjątkowe koncerty – finały polskiej edycji Emergenzy, który jest obecnie największym i najpopularniejszym na świecie międzynarodowym festiwalem muzycznym poświęconym młodym zespołom. Platforma NuPlays.pl organizuje streaming obu koncertów.
To już trzecia polska edycja największego na świece festiwalu dla młodych zespołów bez kontraktów płytowych. Dwa finałowe koncerty to zwieńczenie rywalizacji kapel z całego kraju, najlepszych, wybranych w 10 miastach, 25 klubach, na ponad 60 koncertach.
Najlepsze z zespołów, które zwyciężą w finałach krajowych, spotkają się na finale światowym Emergenzy, w Niemczech na Taubertal Open Air Festival (lato 2014). Stąd zwycięzca konkursu pojedzie w trasę po całej Europie.
Cała impreza skupia uwagę milionowej widowni. Dla fanów to kontakt z najciekawszymi młodymi zespołami świata.
Transmisje obu koncertów finałowych polskiej edycji Emergenzy rozpoczną się 27 i 28 czerwca o godzinie 18:00.
Koszt streamingu to 6,99 zł lub 11,07 zł płacąc SMS-em.
Oferta dostępna jest pod linkiem:
http://nuplays.pl/artist/23744/Emergenza+Polska
Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie FB:
https://www.facebook.com/emergenzapolska?fref=photo
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).